2008.03.01.
10:47

Írta: Novanna

Még egy zárás!!!!

Ez is ott díszelegÓ, én kis butus!

Hát nem elfelejtettem megírni, hogy március 15-én bezár a Halkan szitál a tört fény c. Kosztolányi Dezső összes fényképét bemutató kiállítás a Petőfi Irodalmi Múzeumban?! Ráadásul nemcsak fotók, hanem filmfelvétel is látható Dezsőről és kis családjáról. Menjetek el megnézni, mert fantasztikus!! Én már vagy 3x láttam...

És, ha bezár, akkor nyit egy monumentális Nyugat kiállítás, ami 3 vagy 4 termen át fog hömpölyögni....

Mai kvízkérdésem: A "Halkan szitál a tört fény" melyik Kosztolányi versből való? :)

Szólj hozzá!

Címkék: kosztolányi zárás

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturanova.blog.hu/api/trackback/id/tr263589629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása