2009.09.01.
09:34

Írta: Novanna

Goldenblog díjátadó, videó, miegymás

Megvolt a Goldenblog buli az Uszálystrandon. Nos, én voltam az egyetlen delikvens, aki beleugrott az úszómedencébe, és gyorsan csináltak velem egy riportot. Tegnap jött az email, hogy nagyban keresik a "lányt a medencéből", és estére fel is került a hvg.hu-ra a mozgóképes beszámoló. Sokat merengtem rajta, hogy vajon mennyire tesz jót a blogom imidzsének, ha egy szál bikinben nyilatkozom az operajátszás helyzetéről, aztán rájöttem, hogy éppen erről beszélek a videón is: nem kell azt hinni, hogy az opera a sznoboknak való, a múzeum meg a színház elit dolog. Én sem nercbundában járkálok fel s alá, miközben az élet nagy kérdéseiről merengek filozófiai terminusokban.
A Nyertes blogok listája szóróanyag Kult kategória kilncedik helyén pedig ott vagyok, lássátok:

2 komment

Címkék: goldenblog

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturanova.blog.hu/api/trackback/id/tr163589723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melisande · http://melisandegyuruje.blogspot.com/ 2010.01.08. 15:18:56

Szia! Remélem jól vagy, hiányoznak az írásaid!

ani · http://kuldetes.com 2010.01.24. 10:42:26

Nekem is hiányoznak!:)
süti beállítások módosítása