2008.05.05.
20:22

Írta: Novanna

Urbitális Majális

(O)UrbitálisÉrdekesebbnél érdekesebb fesztiválok vannak szanaszét az országban. Lentebb írtam már a Miskolci Operafesztiválról, jön a Szegedi Szabadtéri Játékok, és még ki tudja hány más. Hogy Budapest se maradjon ki, sok egyéb mellett idén először megrendezték a város leghosszabb majálisát, amely április 19-től május 31-ig tart. Ahogy a szervezők oldaláról megtudhattuk "A rendezvény a város gazdagságát, sokarcú kutúráját, ezerszinű társadalmát mutatja be."

Érdekesebbnél érdekesebb fesztiválok vannak szanaszét az országban. Lentebb írtam már a Miskolci Operafesztiválról, jön a Szegedi Szabadtéri Játékok, és még ki tudja hány más. Hogy Budapest se maradjon ki, sok egyéb mellett idén először megrendezték a város leghosszabb majálisát, amely április 19-től május 31-ig tart. Ahogy a szervezők oldaláról megtudhattuk "A rendezvény a város gazdagságát, sokarcú kutúráját, ezerszinű társadalmát mutatja be."

 

A színes-szagos programfüzet mindenfelé elérhető a városban, részletesen lebontva benne helyszínekre a sokszáz program. Ha esetleg mégsem találkoztatok ilyennel, innen letölthető pdf formátumban. Mivel a rendezvénysorozathoz bármely arra érdemes programot kínáló szervezet csatlakozhat, így rendkívül sokszínű lett a kínálat is. a "20 éves a SÖRSÁTOR" c. zenés-táncos mulatságtól kezdve a Délszláv táncházig a világon mindenféle program várja az érdeklődőket.
A következőkben számomra érdekesnek ígérkező programokat ajánlok, de mindenkit bátorítok, hogy látogasson el az Urbitális Fesztivál honlapjára, ahol mindent megtudhat a fesztivál részleteiről. FIGYELEM: az alábbiakban csak csemegézek a rengeteg program közül, ennél úgy 10x több leledzik...
  • Május 6. 14h a Mai Manó Ház elől indul a "Szecessziós séta a Terézvárosban" info itt
  • szintén 6-án 17h "A Múzeumkert fái alatt..." séta info itt
  • Május 8-án 18h "Zsolnay kerámiával díszített épületek Zuglóban" info itt
  • Május 9-én 10h "Graffiti-falfirka, meddig művészet?" info itt
  • Május 10-én vagy 10 program lesz, de kiemelendő a 10 órai "A Nyócker málló pompája" info itt, és a "Tabáni séta" 15h-kor info itt
  • Május 14-én 10h-kor retro "Budapest a 60-as években fotókiállítás megnyitó" info itt
  • Május 16-án is úgy 20 program csalogat, köztük az "Állatkert a kulisszák mögött" 10h-tól info itt
  • Május 17-én Múzeumok Majálisa KÖTELEZŐ a Nemzeti Múzeum kertjében. Kézműves vásár, foglalkozások stb. http://www.majalis.hu
  • Május 22-én 15h-kor "Kézműves-iparos majális" info itt
  • Május 25-én minden játékoskedvű felnőttnek és gyereknek "Budapest Játszótér" 9 órától info itt
  • Május 27-én kedden kis muzsika a "dániai Orkester Efterskolen" jóvoltából info itt
  • ÉS VÉGÜL május 31-én "Opera-túra" 11h-tól info itt

Szólj hozzá!

Címkék: budapest fesztivál urbitalis

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturanova.blog.hu/api/trackback/id/tr893589643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása