2010.03.09.
11:58

Írta: Novanna

Hová tűntem?

Igen, igen, majd' fél éve, hogy nemigen lehetett felőlem hallani itt, a blogon. Pedig nem tűntem ám el! Jöttem-mentem, hallgattam és néztem, irogattam is bőszen. Az Operaportálon megjelent több irkálmányom is, akit esetleg érdekelnek, az alábbi linkeken tudja őket elolvasni. Tehát időrendileg a legrégebbitől indulván:

Szégyellem, hogy nem írtam föl rögtön legalábbis, a hírt, hogy lehet máshol olvasgatni, mindenesetre mostantól igyekszem pótolni eme mulasztásomat. Legközelebbi beszámolóm minden bizonnyal Richard Strauss Rózsalovagja lesz, 20-a után érdemes errefelé tekintgetni!

 

1 komment

Címkék: személyes operaportal

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturanova.blog.hu/api/trackback/id/tr453589724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_157642 2010.04.21. 12:49:00

Imádom ahogyan írsz! Ha én így tudnék, biztosan neveznék valami blog versenyre... mint mondjuk a www.blogverseny.info . Majd egyszer talán nekem is menni fog :) Panno
süti beállítások módosítása