2008.07.04.
11:21

Írta: Novanna

Muuuvi fesztivál, avagy egy álom valóra válik

Gimnáziumi négy évem franciatanulmányai alatt volt szerencsém megismerkedni Tintinnel, a belga képregényirodalom egyik leghíresebb tagjával, gyorsan végig is olvastam a huszonvalahány kötetnyi történetet. Ha a szakdolgozat téma szóba jön, viccesen megjegyzem, hogy "-A belga képregényekből kívánom írni.". És erre mi történik csodák csodájára? Hála a néhány héttel ezelőtti Castafiorés bejegyésnek, meghívnak a muuuvi fesztiválra előadni.
Gimnáziumi négy évem franciatanulmányai alatt volt szerencsém megismerkedni Tintinnel, a belga képregényirodalom egyik leghíresebb tagjával, gyorsan végig is olvastam a huszonvalahány kötetnyi történetet. Ha a szakdolgozat téma szóba jön, viccesen megjegyzem, hogy "-A belga képregényekből kívánom írni.". És erre mi történik csodák csodájára? Hála a néhány héttel ezelőtti Castafiorés bejegyésnek, meghívnak a muuuvi fesztiválra előadni.
 
Az erdélyi illetőségű Gyergyószárhegyen megrendezésre kerülő háromnapos rövidfilm+zenei fesztiválon ugyanis én fogok beszélni a Tintin karakterekről. Szépen beeszem magam ismét a Francia Intézet könyvtárába, ahol már anno hülyének néztek a folyamatos képregénykölcsönzések miatt (NB: nem én tehetek róla, hogy megszűnt a 20ans magazin), és végignyálazom újra az összes részt. Majd csinos kis Powerpoint prezentáció és valaha csillogó, mára igencsak megkopott angoltudásom elővétele után július 31-én vonatra szállok, aztán hajrá!
 
Tudósítás és élménybeszámoló folyt. köv....
Társulati állás

3 komment

Címkék: erdély tintin muuuvi

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturanova.blog.hu/api/trackback/id/tr253589662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

muuuvi · www.muuuvi.ro 2008.07.14. 14:44:31

Gyere, várunk szeretettel! :) Jó készülődést.

Balázs 2008.09.16. 21:34:45

Le lehet ezeket a képregényeket letölteni valahol? mert én nem találtam nekem sajnos csak egy rész van meg.

Ismeretlen_48992 2008.09.16. 23:08:18

Tudtommal nem, csak egy-egy oldal innen-onnan, most viszont magyarul két album is megjelent, a Törött fül és a Fekete sziget.
süti beállítások módosítása