2008.02.04.
08:26

Írta: Novanna

Nahátilyethátazértnohmm...

Nem elég, hogy végül engem is maga alá gyűrt az influenza (immáron 4 napja), nem úgy tűnik, mintha javulni akarna, pedig 1. elkezdtem szedni antibiotiukumot is 2. kezdődik az egyetem 3. francia cserediák jön jövő héten, nem lenne jó ráragasztani 4. 5. 6. stb stb stb Mondjuk nem ártana háziorvost keríteni így hamarjában, mert mióta kitettek a gyerekorvostól, nem nagyon igyekeztem másikhoz.

Képzeljétek, mi történt! Majdnem ott voltam tegnap a Für Anikó koncerten, SŐT, mint utólag megtudtam, a jegyeim le is voltak adva, csak egy kavar miatt (elnéztük a sráccal a napokat, aki szerezte a jegyet), teljesen elfelejtődött, így a jegyek békésen átpihizték a koncertet, mialatt én a(z) eredeti Thomas Crown ügyet és A királynőt néztem felváltva. MICSODA MÉREG!!!! :(:(

Valaki ott volt esetleg a MÜPÁban? Milyen volt?

VISZONT: nem vagyok nagy barátja a musicaleknek (bár azoknak inkább, mint az operetteknek -gyermekkori borzalmas élmény hatására vezethető vissza, mikor is megnézették velem a Mosoly országát...), de mivel jönnek a fent említett francia cserediákok, megnézzük velük a Macskákat a Madách Színházban. Huh. Kis levegőváltozás.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturanova.blog.hu/api/trackback/id/tr443589621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása