2008.01.27.
15:48

Írta: Novanna

Eltávolítva

Valami különös okból kifolyólag el lettem távolítva a szinhaz.lap.hu linkjei közül, ha valaki arra jár, esetleg megajánlhatna megint. Vagy csak a sok opera nem tetszett nekik. (irány az opera.lap.hu) No annyi baj legyen, azért most már tényleg ideje lenne egy normális színdarabot is megnézni.
Ami már biztos, az 15-én a Nyugat 1908-2008 az Örkény Színház előadásában.
 
Amit viszont évek óta meg akartam nézni, és február 1-jén lesz az utolsó előadás, az a Phaedra az Új Színházban (valószínűleg most sem jutok el, mert szombat reggel valami beszélgetős műsor forgatás lesz...), nézzétek meg helyettem is, ha még nem láttátok!!!
 
Érdekes lehet az Öreg hölgy látogatása, bár merész húzás színre vinni Sulyok Mária, Ruttkai Éva és Psota Irén főszerepei után. Mindez a József Attila Színházban.
 
Február 9-én új bemutató az Örkényben, a Műselyemlány.
 
Ennyi. (aki tudja, honnan van eme idézet, szóljon...
 
PS: És remélem tetszik az új dizájn!!!

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturanova.blog.hu/api/trackback/id/tr803589620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása